Tips nak move on versi aimie - Aimie Farzana

Mar 7, 2018

Tips nak move on versi aimie

Assalamualaikum.

Maaf tahun ni busy cehwah. Okey topik yang aimie nak cerita bila hati perempuan dah tak suka. Ceh. Actually nak share pengalaman mana tahu membantu korang ke dalam deal kisah cinta tak kesampaian.

Kisahnya


Aku minat sorang mamat ni, kita gelar dia mr X. Aku syok kat dia dri darjah  6 ke tingkatan 1 but aku tak pasti sampai habis SPM then aku nak  stop berharap sebab dia memang dh reject sis. Tengok dia bertukar-tukar GF. Dia siap unfollow insta. Sumpah time tu aku broken nak mampus.  Aku ambil masa yang lama untuk bangun semula, believe or not I take almost 2 years. Dua tahun ye nak move on.  Lol lama gila.

Orang lain bila putus cinta senang gila nak suka orang lain but I'm not ( bukan bercinta pon baru crush jkjkjk ) Mungkin sebab rasa low self esteem , yelah aku gemuk , hitam dan hodoh. Nobody gonna accept myself , So buat apa nak minat-minat orang.   Baik minat Alurcard mobile legend jkjkjk

Tips nak move on versi aimie
Image result for broken heart twitter header
1. Delete semua gambar yang disimpan even dari darjah 6 aku simpan.
2. Avoid stalking him insta ke FB ke twitter ( Untuk 6 bulan pertama agak payah trust me)
3. Cari hobi baru jkjk lol kalau tak mampu cari crush baru.
4. Doa banyak-banyak ditutupkan hati dan perasaan.
5. Cari keburukan beliau banyak2 ( tak digalakkan )

Haha, Actually aku tak tahu nak bagi tips move on sebab aku dulu pon problem gak hal ni. Tapi sekarang aku dah tak excited even mesej dia ( mesej haritu pon sebab ada hal ) and I don't even save his number.

Tu jelah, Malas lah nak minat-minat. Buat serabut kepala otak, :') Dah serabut sangat kepala dekat UKM malas tambah beban . Minat setakat inspirasi tu boleh lah. Tapi kalau nak minat secara serius aku rasa tak kot kat sini. sebab kita kena sedar diri dan taraf kita. Dah hodoh buat cara hodoh jkjk

okeylah bye.

1 comment:

faten.banana said...

Saya setuju cari keburukan dia banyak banyak hahahahahahahahahahahha sampaikan timbul rasa "mamat macam ni kau boleh suka?!" Lol.

Another thing I do kalau nak move on adalah bagitau kawan den suka sekian2 sebab lepastu selalunya dah takde rasa lol