:') - Aimie Farzana

May 23, 2018

:')

Assalamualaikum
Image result for crush tumblr
Seriuslah . Lama tak update blog. Banyak benda dah cerita, Banyak benda nak minta pendapat korang. lolol.

Dengan lab report, assigment , video project dan study. no study week such an hectic life ;') Boyfriend pon sis tak  pernah ado even dah umur 20 :')  Minat cemtu-cemtu jelah since awal sem lepas , macam minat idol. HAHAHA. Budak ni dia macam  budak baik rajin surau , aktif koko dan pandai dan ramai peminat so sis tak letak harapan malah sis dah ready kena reject. Dia pon tak buka story sis ;') Not even realize my existence. Yelah orang tak lawa dan sempurna macam aku sapa kesah :D Kawan-kawan perempuan dia semua kurus lawa , cantik, hijabster , curvy dan letops , kalau letak aku mcm potato :)

Lagi satu mata aimie ni jenis kering dah dua kali pergi HKL. Doctor kata kena banyak kelip mata :'o I overthink yg corneal ulcer bila first check up sebab pakai contact lense , tapi rupanya corneal abrasion. Beli vismed mcm artificial tears. Kali ni pergi check up memang mata jenis kering. Kena banyak nanges haha. Kalau dia reject I get benefit lah sebab dapat melembabkan mata.

Update #1:

Saya tengah otw nak move on sebab banyak keburukan daripada kebaikan selepas dipertimbangkan. Dari segi masa depan serta kini. Tak ada chemistry. Sorang timur sorang barat. Terlampau banyak hati harus dijaga. So aku decide nak move on. :')  Aku rasa family dia mesti nak orang yang tinggal berdekatan dengan daerah dia . :")

Dah lah main mobile legend jelah aku HAHAHA

Update #2 :

Bila nak start sem :') Semua SNS dia tak ada update even raya :(

Update #3
Saya tak mampu move on tpi msih proceed :')  Sebab Nak cari jodoh org KL/ Selangor/n9/perak je :) Dia org negeri lain boh .

Update #4 ( 16/10)
allhamdullilah dlm 50% move on :D well dia pon dah ada gf heuuuuuuuuu wkwkwkwkwkwkwk

1 comment:

Hans Hanis said...

selalu pandang laptop dengan phone kut tu yang mata kering tu
apa-apapun semoga segalanya berjalan lancar