}

HOME Profile BEAUTY TIPS FOOD RECIPES FOLLOW DASHBOARD

Friday, November 18, 2016

Mid sem break

Assalamualaikum readers,

akhirnya tamatlah perjuangan aimi farzana di KMNS untuk sem 1. Hiyahhhh. Penat wooo. Tidur 2/3 jam sehari but berbaloi. ngehehehe.

entah aku tak tahu nak tulis apa. hmmmmmmm tu jelah kot. nanti i update lagi, nak berehat tralalalala.

setelah sekian lama mendaki tangga untuk c2 hemmmm. penat wooo tercabut lutut den, berjalan je kijo, tapi tak kurus jugak, *nanges sikit*

Tahniah awak, semoga cepat berambos dari malaysia . tu je kbye. Hahahaha. Aku dah lama move on kahkah, aku dah bahagia kat sini. Park seo joon  sedia menemani aku. kahkahkah, *forever alone*
Image result for park seo joon
hemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
kbye, zzzz.

1 comment:

Nour Adieb said...

waa'laikumussalam, wahhh lps ni naik p sem 2 dah