Aimie Farzana
About;
Aimie Farzana // 19

Shout here;

Recent post;
Blog Archieve


Followers;
Credit;
The Cretive!

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Mayra and Inficon . Edit by YOUR NAME.

Mid sem break
Friday, November 18, 2016 | 1 Comments
Assalamualaikum readers,

akhirnya tamatlah perjuangan aimi farzana di KMNS untuk sem 1. Hiyahhhh. Penat wooo. Tidur 2/3 jam sehari but berbaloi. ngehehehe.

entah aku tak tahu nak tulis apa. hmmmmmmm tu jelah kot. nanti i update lagi, nak berehat tralalalala.

setelah sekian lama mendaki tangga untuk c2 hemmmm. penat wooo tercabut lutut den, berjalan je kijo, tapi tak kurus jugak, *nanges sikit*

Tahniah awak, semoga cepat berambos dari malaysia . tu je kbye. Hahahaha. Aku dah lama move on kahkah, aku dah bahagia kat sini. Park seo joon  sedia menemani aku. kahkahkah, *forever alone*
Image result for park seo joon
hemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
kbye, zzzz.


Blogger Nour Adieb said...

waa'laikumussalam, wahhh lps ni naik p sem 2 dah

 

Post a Comment

kaiwufvn